Politikk

Saker behandlet i byrådet 23. mai

Byrådet behandlet revidert budsjett for Oslo kommune.

Saker i byrådet / Publisert: 23.05.2024

Barn leker butikk pa Teglverket skole.
Skole er en av hovedsakene til dette byrådet. Bilde: Nikolai Kobets Freund / Oslo kommune.

Saker med innstilling til bystyret

Revidert budsjett 2024

Byrådet legger frem sak om revidert budsjett 2024 for Oslo kommune. Saken gjelder primært konsekvenser av regnskapsresultatet for 2023.

I revidert budsjett blir det foreslått å justere for nødvendige forhold som har inntruffet etter at opprinnelig budsjett for 2024 ble vedtatt.

Les pressemelding om revidert budsjett.

Se saken

Saker omtalt på denne siden

Vær oppmerksom på at denne artikkelen omtaler noen av sakene som behandles i det faktiske byrådsmøtet. Sakene er utvalgt etter det vi antar har offentlig interesse. Vi lager denne oversikten for å gjøre det enklere å følge med og finne fram. Derfor kan detaljer være forenklet, og ikke juridisk presise. Les protokollen fra møtet for de juridiske vedtakene.