Nå kan du sende elektronisk post trygt til Bydel Grorud
Med eDialog kan du sende dokumenter og brev på en sikker og trygg måte, selv om de inneholder personsensitive opplysninger.
Aktuelt / Publisert: 24.06.2025
Av Bydel Grorud

Slik bruker du eDialog
- Gå til Oslo kommunes oversikt over virksomheter som bruker eDialog og velg Bydel Grorud fra listen. Du kan også gå rett til eDialog Bydel Grorud her.
- Logg inn med ID-porten (MinID, BankID, etc.).
- Fyll ut skjemaet og legg ved nødvendige dokumenter.
- Klikk på «send skjemaet». Forsendelsen blir kryptert og sendt.
- Du får kvittering med referansenummer på e-post eller SMS.
Gi henvendelsen en tydelig tittel
- I tittelfeltet skriver du kort hva saken gjelder. F.eks. «søknad om økonomisk sosialhjelp».
- Har du et saksnummer? Legg det gjerne til. F.eks. «innsyn i sak 2024/12345».
Når skal du ikke bruke eDialog?
- Hvis kommunen tilbyr egne elektroniske skjemaer for formålet.
- For enkle spørsmål som kan besvares via e-post.