Byutvikling

19. mars flytter flere tjenester fra Bogerud til Skullerud

Før påsken flytter Oslohjelpa, ergo- og fysioterapitjenester 0–18 år og Homestart fra dagens lokaler på Bogerud til Olaf Helsets vei 6 på Skullerud.

Aktuelt / Publisert: 27.02.2024

Av Bydel Østensjø

OBOS
Bogerud Torg. Bilde: OBOS.

Nyoppussede lokaler

På Bogerud er de allerede i full sving med å flytte noen av bydelens tjenester til de nye og forbedrede lokalene på Skullerud. Som en del av denne spennende overgangen vil tjenestene være midlertidig stengt den 15. og 18. mars. Fra den 19. mars er innbyggere og brukere velkomne til nye lokaler, men det kan forventes noe redusert kapasitet de første dagene.

De nye lokalene på Skullerud er ikke bare et skifte i beliggenhet, men også en oppgradering i kvalitet og fasiliteter. Med nyoppussede lokaler gir dette et friskt pust til tjenestene som tilbys, og skaper et mer moderne og behagelig miljø for både ansatte og brukere.

"Vi gleder oss veldig til å flytte til de nyoppussede lokalene på Skullerud. Dette blir en flott oppgradering og vil gi oss bedre muligheter til å samarbeide med resten av bydelens tjenester."
Randi Gilberg Salvigsen, assisterende avdelingsdirektør for avdeling helse, oppvekst og velferd
Bildet viser strekningen fra de gamle lokalene i Bogerud til Skullerud.
Bildet viser strekningen fra de gamle lokalene i Bogerud til Skullerud. Bilde: Utsnitt fra Google Earth.